Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/4469
Title: Opini Publik Pelanggan Tentang Komunikasi Nonverbal dalam Peningkatan Tingkat Hunian Kamar di Hotel Garuda Plaza Medan (Suatu Studi Kasus Deskriptif tentang Opini Pelanggan Hotel Garuda Plaza terhadap Komunikasi Nonverbal dalam Peningkatan Tingkat Hunian Kamar di Hotel Garuda Plaza Medan)
Authors: Syahridha, Hafiza Novenda
Keywords: opini pelanggan hotel;komunikasi nonverbal;tingkat hunian kamar hotel
Issue Date: 2007
Publisher: Universitas Medan Area
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/4469
Appears in Collections:SP - Communication Science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
048500001_File1.pdfCover370.99 kBAdobe PDFView/Open
048500001_File3.pdfIntroduction452.73 kBAdobe PDFView/Open
048500001_File4.pdfChapter I234.1 kBAdobe PDFView/Open
048500001_File8.pdfReference274.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.