Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23556
Title: Penerapan Sistem Informasi Manajemen Dalam Usaha Mempercepat Pelayanan Pada PT. Cipta Niaga Cabang Medan
Other Titles: Implementation of Management Information Systems in Efforts to Speed Up Services at PT. Cipta Niaga Medan Branch
Authors: Sianturi, Lindon M.P
Keywords: Sistem Informasi Manajemen;Management information System
Issue Date: 2002
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;968300246
Abstract: PT. Cipta Niaga (Persero) Medan adalah sebagai Perusahaan Milik Negara yang bergerak di bidang perdagangan (niaga). Adapun masalah yang dihadapi perusahaan ini adalah sebagai berikut : Sistem lnformasi Manajemen belum dapat diterapkan sepenuhnya pada bidang pelayanan sehingga jasa pelayanan yang diberikan belum sepenuhnya dapat memuaskan konsumen pada PT. .Cipta Niaga (Persero) Medan. PT. Cipta Niaga (Persero) Medan is an owned company Countries engaged in trade (commerce). The problems faced by this company are as follows as follows: The Management Information System cannot yet be fully implemented in the service sector so that the services provided have not yet been provided can fully satisfy consumers at PT. .Cipta Niaga (Persero) Medan.
Description: 80 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23556
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
968300246 - Lindon M.P Sianturi - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV3.63 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
968300246 - Lindon M.P Sianturi - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography13.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.